Geen hypotheek, flexibel wonen en geen zorgen over (grote) onderhoudskosten; het huren van een huis heeft voordelen. Bent u op zoek naar (tijdelijke) woonruimte:
Lutz Real Estate helpt u bij het vinden en huren van gestoffeerde en gemeubileerde woningen en appartementen in Den Haag en omgeving.
Particulier en zakelijk
Het kan zijn dat u zelf op zoek bent naar een woning, of dat u zoekt naar woonruimte voor uw personeel of expats. Op onze Expat-pagina krijgt u een compleet beeld hoe wij onze jarenlange expertise inzetten voor het vinden van een passende woning voor uw medewerkers.
Bent u als particulier op zoek naar een huurwoning? Dan kan dit veel tijd en energie kosten. Dit neemt Lutz Real Estate u graag uit handen! Wij leveren deze service vanaf een maandelijks huurbedrag van € 1.750,= exclusief nutsvoorzieningen.
De weg naar uw particuliere huurwoning
Een duurzame eengezinswoning in een vriendelijke buurt, waar de kinderen zorgeloos buiten kunnen spelen? Of een tijdelijk appartement met uitzicht over park of duinen? In deze stappen vindt u de woning die bij u past!
1. Bekijk ons aanbod: combineer uw wensen met ons gevarieerde aanbod. Onze huurwoningen variëren van woonhuizen tot appartementen in de regio Den Haag – Wassenaar – Scheveningen – Rijswijk – Westland - Voorburg. De woningen zijn beschikbaar van enkele maanden tot enkele jaren.
2. Maak een zoekopdracht aan: staat uw gewenste woning er nog niet bij? Geef uw woonwensen aan in een zoekopdracht (hyperlink) en ontvang het nieuwste aanbod geheel vrijblijvend en kosteloos per mail.
3. Binnenkijken: enthousiast geworden over een woning? Dan maken we graag uitgebreid kennis en vertellen u over onze werkwijze en algemene voorwaarden. Gaan we met elkaar in zee? Dan nemen wij u mee voor een bezichtiging. Als objectieve sparringpartner denken we met u mee over verschillende kwesties zoals veiligheid in de wijk, de indeling en de staat van onderhoud en de kwaliteit van de inrichting. Ook kunnen we u informeren over de ligging ten opzichte van internationale scholen, lokale winkels, openbaar vervoer en toegang tot snelwegen.
4.Onderhandelingen: heeft u een keuze gemaakt? Dan staan wij voor u klaar met het maken van een voorstel aan de verhuurder. Aan ons heeft u een stevige onderhandelingspartner die zorgvuldig kijkt naar de prijs-kwaliteitverhouding van de woning en de vraagprijs vergelijkt met de huidige woningmarkt.
5. Administratie: van het maken van afspraken tot het controleren van de huurovereenkomst, het doen van een screening en de aanvraag van uw gas-, water-, en elektriciteitsvoorzieningen; wij nemen u alles uit handen.
6. Oplevering: bij aanvang van de huurovereenkomst inspecteren wij of alles wordt opgeleverd volgens afspraak. Voorzien van de sleutels en de door ons samengestelde goodiebag, kunt u nu gaan genieten van uw woning!
Waarom huren via Lutz Real Estate?
Verhuizen kost veel regelwerk, voorbereiding, planning en tijd. We weten hoe stressvol een verhuizing kan zijn, en daarom is het ons doel om iedere stap van het proces zo soepel mogelijk te laten verlopen. Ons ervaren team is er dan ook om u te helpen bij het vinden van de juiste woning. We luisteren naar uw wensen, houden rekening met uw budget en de gewenste locatie. Bovendien zorgen we voor een helder en transparant huurproces. Neem vandaag nog contact met ons op, voor de eerste stap naar uw nieuwe thuis, of maak direct vrijblijvend een gratis zoekopdracht aan!
Finding the home you love!